torstai 20. marraskuuta 2014

Dyykkaamassa (taas)

Mulla on pahe, dyykkaus.Mulla on kumma silmä, että se näkee aina jossain ja kaikkialla aarteita mitä joku on heittänyt pois.No se on minun onneni se :).En tarkoita , että roskiksia kaivelen kuitenkaan ( vielä).No mutta tänään assari Huldan kanssa lenkillä olimme ja samalla kiikutin peltipurkkeja keräyspisteeseen.Tuohon meidän lähellä olevaan (olen sieltä ennenkin kantanut kotiin pöytiä, hetekan rautoja yms).No siellä taas odotti minua ihastuttava vanha rautainen jalkalampun varsi!Se oli jätetty siihen astian viereen, ihan kuin ajateltuna, että joku voi tarvita.Ja minä totta vie tarvitsin.Ja vieressä oli muovikassi jossa oli valkoinen hauska tekokuusi, sekin aivan ehjä.Niimpä minä painava lampunjalka kainalossa, kuusipussin ja assari Huldan kanssa kipitin kotiin. Siinä vieressä on päiväkoti jonka tädit varmaan ovat usein nähneet minut kiikuttamassa sieltä aarteita :)Nyt mietin, että maalatakko vai ei?Tässäpä iltatunnelmissa nämä dyykkarin aarteet.Hyvää yötä ♥












Ehkä noita oksia pitää vielä muotoilla paremmin :D















 Tämä kruunuhässäkkä ei ole dyykattu, mutta minusta on kaunis ♥

4 kommenttia:

  1. Jos noin hyviä löytöjä dyykkaa, niin anna mennä vaan!
    Lyhdyn jalka on hyvä mustana, sopiva vastakohta valkoiselle. Kuuseen kun laittaa muutaman koristeen, niin se on aivan täydellinen!

    VastaaPoista
  2. Päädyin toistaiseksi olla maalaamatta jalkaa, mutta tiedän, että joku päivä se kuitenkin on valkoinen.Ja tosiaan koristeita siihen eipä blondilla se ajatus tullut edes mieleen :D .

    VastaaPoista
  3. Hienoja löytöjä...pitäsköhän mun poiketa paikalliselle jäteasemalle muka viemään jotain ja samalla katella löytyskö mitään kivaa kotiin ;) täälä kun ei roskisten vierestä tms. löydy mitään...

    VastaaPoista
  4. Oh-hoh...mitä aarteita on laitettu pois, onneksi ne voi pelastaa:))

    VastaaPoista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)