sunnuntai 17. tammikuuta 2016

700 kirosanaa saatana! ( sory , en mä kiroile oikeesti koskaan)


Minä ja kamera emme ole sinut ollenkaan.
Jos ja kun saan otettua omasta mielestäni hyviä kuvia, siirrän ne koneelle ja muokkaan ja jne..
Mutta sitten kun lataat kuvan johonkin se on pieni kuin hiiren perse :D Anteeksi :)















 Tässä on meidän vuokralaiset The Good The Bad and The Ugly ♥




Meillä alkaa jo perheellä olla huumori loppu muhun ja mun tappeluun kameran kanssa :D.



   Hoh hoijjaa näissä on valotus päin lumihankee ja ja ...täytynee pyytää vanhinta tytärtä apuun.
   Hän ammattikuvaaja niin ehkä hän avaa minulle tuon kameran salat.

   Mä jatkan taas :D ...maltilla, hermoja kiristämättä. Sitä paitsi musta tuntuu , että kännykälläkin saa parempia kuvia!! tai mä ainakin.

                                ♥ Tianna ♥

1 kommentti:

  1. No kuule, kuulostaa tutulta. Mulla tahtoo olla ongelmia tuolla tietsikan puolella. Kuvat on siellä kaikki levällään, enkä oikein tiedä mitä niile tekis. Mulla ei oo noin hienoa kameraa, niin omani kanssa onneks pärjään pääosin.

    VastaaPoista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)