keskiviikko 27. tammikuuta 2016

Kirppisharakka sokaistui


Kuulkas , mä olin eilen sellasella kirppiksellä missä en ole ennen ollutkaan! Mummo sinne menoa ehdotti.Onneksi, onneksi ehdotti ♥ ♥ ♥
Siellä kirpulla oli vielä joku 5e/kassi päivät menossa.( Käsittääkseni se on Helluntai-seurakunnan kirpputori).
Huonekalut oli 50% hinnasta..mulla oli jo ennestään yksi kaappi autossa niin etten pahus sentää voinut ostaa mitään huonekalua :D .
Mutta hyllyistä löysin kaikkea mukavaa :D
 Tässäpä teille kuvakoostetta osasta mitä löysin ...



Osan pohjassa lukee Morocco tai jotain sinne päin, jonkun matkamuistoja varmaan. Tuossa pienessä vihreässä edessä lukee Fin...



Valkoinen pullo on lasia, se on valkoinen sisältäkin...





Puinen norsu on juuri tuikulle sopiva :)


Metallinen seinälautanen.


Lasikokoelmanikin karttui, vaikka en tiedä mistä ovat kotoisin.Kauniita on, tuon ruskean kannun kokki on puinen.



Nuo alpakka rojut ajattelin antaa olla kiillottamatta , ainakin toistaiseksi.


Ja nämä taikalamput ♥


Tässä nyt osa rohmuamistani tavaroista :D

Minusta aivan ihania ja kaikki yhteensä vain noin 3e!

Mä jatkan maalaus hommia...

                         kiva jos kerkisit kurkistamaan :)

    ♥ Tianna ♥

4 kommenttia:

  1. 3 euroa on kyllä TODELLA vähän! Hyvät löydät. Voisin ottaa nuo keltaiset (?) kaksi lasista maljakkoa (vai kynttelikköäkö)heti. Tuollainen lasipurkki korkkikannella on ollut meilläkin äidillä.

    VastaaPoista
  2. On todella paljon tavaraa kolmella eurolla. Mä käyn aina joka päivä lukeen sun blogia, että jos olisit jotain uutta kirjoittanut. Tulen aina niin hyvälle tuulelle, sun jutuista. Ei vaan ole tullu kommentoitua. Nyt päätin että kirjoitan tänne, eihän sitä muuten tiedä, että joku on käynyt. :)

    VastaaPoista
  3. Voi miten hienoja löytöjä!! :)

    VastaaPoista

Olen iloinen kaikista kommenteista joita saan :)